RSS 2.0

sköna dagar..





Jag hjälpte till på inköp, fixade med produktbilder och till sist fotade jag av några byxor till magasinet som skulle fotas både ut och in, tyckte jag var lite roligt faktiskt, ;) svårt o få på skinnbrallor ut och in faktiskt men de gick ju bra till slut.



Anki besökte mig med underbara Lilly för att hämta sina nyinköpta skor och lekte lite. Ni ser ju, Lilly är en naturbegåvning på catwalken ;) Sedan tyckte jag att jag hade jobbat klart för idag så jag gick hem.. vi ska ju ändå till jobbet imorrn oxå så vi gör lite mer nytta då ;D

Jag ska städa lite snabbt sedan tar jag min cykel och cyklart iväg till en vän o hälsar på lite. later//J

Kommentarer
Postat av: Nin

Finns byxorna på Nelly eller är de privata?

2011-11-15 @ 18:19:19
Postat av: Anne & Jenni

"Nin" det är nelly trend :)

2011-11-15 @ 20:18:58
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback