RSS 2.0

Vi föredrar...



Vi förerar faktiskt Maybelline's, sorry men Bare minerals håller oss inte matta på samma sätt som maybelline gör. Blev som ett litet lager med bare minerals som såg lite kakigt ut när det började bli blank i t-zonen. Man såg flötig ut hela tiden helt enkelt. Jag köper inte ett foundation för 400 om jag inte äns får ett lika bra resultat som med en mycket billigare! Blir att shoppa på ebay efter nya maybelline eftersom de värkar som om dom slutat sälja de i Sverige, sjukt irriterande. Men de finns säkert andra, tex true match sägs vara väldigt bra. ÄLSKAR vårat mineralpuder iaf <3 fin täckning utan att de ser ut som att man äns är sminkad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag inte vilken bare minderals ni hade, men det finns en MATTE och en ORIGINAL. Om man upplever att den blir "kakig" så ska man ha den matta istället! Jag gick själv över till matte och det löste mina problem helt :)

2011-11-02 @ 11:47:23
Postat av: Anne & Jenni

Vi hadce nog orginal, kanske ska testa matte först oxå då, men våran funkar så jävla bra ;D e sjukt nöjda med tanke på prisskillnaden, men ska nog testa en matte först oxå!

2011-11-02 @ 14:04:22
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback