RSS 2.0

Busy, dizzy!

En tosdag som gick helt kanobra :) Jobbet flöt på så fint så..inga som helst problem. Känns jättebra med tanke på att Anki är sjuk..lr har varit sjuk. Yeye, imorrn är vi full styrka igen!

Det har varit en sysselsatt dag för mig, för Jenni me men hon har ju suttit still och gjort fransar hela kvällen :) Under tiden har jag sprungit upp och ner till tvättstugan (tvättdag), Sen har jag även betalat alla räkningar..vad mer? hmm, hehe var det inget mer? :P känns som om jag inte suttit still en sekund, men det har jag nog gjort ändå.

jo, jag sorterade våra prenumeartionstidningar i högar också...hehe, hinner aldrig läsa dom nu för tiden typ. Onödigt kan tyckas att man ens köper dom.



Tessi var här och hälsade på en stund me :) trevligt!

Har lite mer energi kvar känns det som..är inte lika trött som jag brukar vara vid den här tiden. Ska väl ändå göra ett försök med sömnen alldeles strax...imorrn blir det nog en lång dag. lr, njah..iaf en bra dag :) hehe

God natt!//A

Kommentarer
Postat av: Sanna

övas det fortfarande el tar du betalt för fransförlängning nu ?

2011-10-26 @ 11:17:03
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback