RSS 2.0

Efter 4 veckor..

Så är dom fortf så här snygga. Efter 3 veckor hade jag inte alls så här många kvar när jag gjorde mina första gången. Annes fransar har hållt sig fabulous länge nu :) Dom surrer säkert lika bra i 2 veckor till. Man gör ju alltid en påfyllning efter 3-5 veckor beroende på hur dina egna fransar åker av, hur snabbt du tappar osv men efter varje gång du lägger lösfrsanar blir din egens frankvalité bättre och bättre eftersom du slipper slita, sminka och tvätta dom så att dom faller av snabbare. Då håller även dina lösfransar bättre o du får fler o fylligare fransar att lägga ännu fler lösfransar på ;D winwin situation! Ska fylla på dom nu i helgen trots att de knappt behövs, men hon har fått fler att lägga på så nu ska hon få wawawawoom fransar tänkte jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback