RSS 2.0

En dag till!

Okej, idag har jag mått en hel del bättre!, iaf från halva dagen. Magen har lugnat sig och jag kan nog säga att den nästan är helt återställd.

Min sysselsättning har väl fått mig att tänka på annat kanske, som sagt så blev det en rejäl städdag idag, vilken var kanonskönt för imorrn behöver jag (om jag nu inte vill) röra ett finger när det gäller något här hemma. Allt är i tipptopp, det var så fint när Jenni väl kom hem, hon kommenterade det till och med. :P Hon var ju dock redan på bra humör med tanke på den stora skopåsen hon kom hem med, hon var så ivrig att visa miga allt.





Vid 6 tiden kunde jag bara lägga mig i soffan och vet ni vad?? jag har legat där heeeela kvällen. Ända tills nu! Har glott på en massa true blood, blir ju bara bättre och bättre! och även 2 and a half men. Har fortfarande inte nån åsikt om den.

Ne, ska faktiskt ta o krypa ner snart, det blir en dag till här hemma..imorrn ska jag inte sova lika länge som idag. För annars kommer jag såklart inte kunna somna i tid imorrn. Nu ska jag bara duscha och sen är det GODNATT!

//A

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejsan tjejer. Har följt eran blogg nu ett tag och tycker framförallt att det är bra att ni uppdaterar ofta och att ni skriver mycket om träning,hälsan och skönhet. Om jag inte har fattat det helt fel så gör någon av er hårförlängning. Min fråga är därför kort, gör ni/du det på andra? Maila mig gärna svar. Tack på förhand och hade gott mvh/Helene

2011-10-18 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback