RSS 2.0

It's time again..

Min kusin var precis här och fyllde på typ 6 fransar på ett ställe som hon störde sig lite på ;) Snyggt och fräsch blev det. Nu ser dom ut som nya iaf, hehe har själv en liitet glapp som jag måste fylla ut till helgen känner jag, man tänker inte på det så mkt men jag själv gör ju de eftersom jag är fransstylist. Längtar tills Anne gör om sina helt eftersom vi ska göra en annan slags förlängning då!



Nu sitter jag o väntar på Linh som ska få fransarna fixade. Kan inte riktigt bestämma mig vilken kurva jag ska ge henne, den normala eller den som är lite mer böjd. Hon är asiat så jag får kika lite på det när hon kommer. en mer böjd kurva syns ju lite mer så det lutar ju åt de hållet.

Är lite trött skakis efter träningen idag, stenhårt :P men det ska nog gå fint idag. Precis ätit lite och nu e Linh på väg så måste sätta fart.//J

Kommentarer
Postat av: Roza

Hej

jag har en fråga, jobbar ni med ögonfransförlängning?kan man komma till er och fixa fransarna?

Tack mvh (Roza)

2011-10-27 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback