RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.17

Jag ångrar inte en sekund. Ångrar nästan att jag äns tänkte tanken att jag kanske skulle skippa den. ont i huvvet, trött som bara den.. men NEJ, det e så man blir lat och det är lätt att man fortsätter i den banan. Jag tog mig i kragen och sprang till gymmet i sista sekund :) Glad över det som sagt.

Ett riktigt hårt och gött pump-pass! Behöver väl inte skriva mer om träningen, alla vet vad det går ut på och jag kände min väldigt stark, tog lite mer men kunde tagit mer faktiskt, ska man träna ska man träna så hårt man bara orkar, det är så man bränner mest och formar kroppen på bästa sätt! <3



Precis duschat och slängt i mig en proteishake. ALLTID en shake direkt efter träning för att mata musklerna oavnsett vad du ska äta senare. Ju mer protein desto bättre så att dom kan återhämta sig och bränna ännu mer ;)

Dagens mattintag för övrig: Slarvade lite med mellanmålen som ni ser nedan :P
Frukost: Yoghurt med linfrön
Mellanmål: En kopp grönt te och en hallonlaktrits skalle :P Kvar från helgen, fään Anki hehe
Lunch: Kycklingfilé med quinoa/babyspenat sallad och turkisk yoghurtsås
Mellanmål innan träning: Nudlar och en burk tonfisk och grönt te
Kvällsmål efter träning: Proteinshake

Dricker en kopp grönt te nu oxå sedan blir de inget mer. Anne har ätit lite mindre pga sjukdom så de blev ju yoghurt med linfrön och blåbär, två rostade mackor och grönt te till frukost, samma lunch och nu två kiwi och lite nötter och grönt te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback