RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.28

Skrev att vi typ aldrig skulle "våga" träna utan vårat "anabolapulver" Jack3D :P Men idag tog jag risken..hehe. det tog slut lagom till gårdagens träning så idag fick jag träna utan. Var det nån skillnad nu då?? Jag sal säga det att jag var trött, eller min muskler var trötta. Dom grät typ! Visst jag tränade pump igår, men det var på dagen...så man vet ju dock inte om musklerna var ömmare bara för det. Men jag har iaf inte haft nån träningsvärk eller nåt liknande, har bara känst av det lite på rumpan, att den har pumpat.

Så min slutsats när det gäller våran prestationshöjare är att den faktsikt funkar!, funkar har vi väl alltid sagt att den gjort men ändå, NU vet man att man klarar mer om man tar till lite "hjälp". MÅSTE köpa nytt tills på måndag, för då jäklar är det hårdträning i 1,5 vecka innan uppehåll.

Ja, ni fattar ju att det blev ett hårt..och rätt så jobbigt pumppass idag. Hade samma vikter som det sista nu, vågade ju klart inte lägga på..hehe. Yeye veckan asvlutade iaf med 3:e pumpasset och det var läääänge sen man körde så många pass på en vecka.

Fredag = gottis. Så är det bara!
Frukost 07.40: Havregrynsgröt med linfrön och drottningsylt.
Mellanmål 10.20: Grönt te och apelsin.
Lunch 12.10: Samma som igår..ungsbakad lax.
Mellanmål/fika 15.20: Vitchokladkladdkaka! jisses så gott!..grönt te till det.
Kvällsmat 18.40: Jenni: Hamburgartallrik.
Efter träning 18.50: Anne: Proteinshake whey100
Kvällsmat 20:00: Anne: Tonfisk med fetaost, lite olja och pastakydda.



NU blir det gottiiiiis!, Det har vi förtjänat..jag iaf :P men det blir bara lite, as u can see.
Later//A

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Jag undrar bara hur nu gör med ert hår när ni tränar? Alltså, tvättar ni det varje gång eller hur funkar det? Haha. Jag tränar själv och har sjukt långt hår, jobbigt varje gång man svettas liksom. Något bra tips? Kram

2011-10-28 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback