RSS 2.0

Min dejt!

Okej, det kanske blev något glas vin mer än väntat igår, men herrejisses vilken bra kväll det var igår :D haha!
Det var länge sen jag hade så kul..

Hade ju en "dejt" igår. Blev medbjuden på VIP-event på Grand hotell här i Borås. Victoria secret underklädes show. Har några filmer från det på mobilen, men kan inte lägga in dom nu för jag glömde sladden till mobilen hemma.

Kvällen började iaf på Café Viskan, men inte rosé och gott tilltugg :) Får tacka min dejt för en otroligt trevlig kväll!



HEEELT fel dag att jobba på! Vädret kunde ju faktiskt inte vara bättre..så fint! och här sitter jag helt ensam typ :(

Ska jobba några timmar till, sen hem o bara vara. Käka nåt gött och glo film eller nåt. Jenni får styra upp nåt åt mig, hehe

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback