RSS 2.0

Påminnelse!

Det är nästan så att man måste skriva sig själv en påminnelse när det gäller att rengöra sina sminkborstar.. vissa är säkert jättenoga med det och gör det ofta men INTE vi, hehe. Det går ofta flera veckor innan man "kommer på" att det var länge sne man gjorde det sists. Måste bli bättre på det känner jag!



Tvättade mina egna borstar igår för jag visste att jag iten skulle behöva dom på ett tag, nu hinner dom iaf torka ordentligt. Visst man kan säkert torka dom med hårblås om det skulle vara så :P hehe

En liten påminnelse till er alla, har ni inte tvättat dom på ett tag så gör det NU. Det är så mkt smuts i dom. Mina var helt "bruna" usch! Nu är dom iaf fräsha och redo att användas igen :)

Ne nu har jag inte tid att sitta här, ska iväg ett tag!
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback