RSS 2.0

Relationsråd från Kirsten

Hon är ena halvan av ett av filmvärldens mest kända kärlekspar – och nu säger “Twilight”-stjärnan Kristen Stewart att hon inte har någon tanke på att nöja sig när det gäller kärleken.



Den 21-åriga skådespelerskan, som dejtar sin motspelare Robert Pattinson, 25, berättar nu i en öppenhjärtlig intervju med Glamour om kärlekslivet och förhållanden.

— Bra relationsråd för mig är att vara ärlig och att känna sig själv, säger Kristen, som spelar Bella Swan i de omåttligt populära ”Twilight”-filmerna, till tidningen.

Var inte en dålig människa, ta inte skit och nöj dig inte, fortsätter hon.

Kristens relationsråd kommer efter att hon officiellt bekräftat att hon och Robert är ett par.

Hela intervjun med Kristen kan du läsa i Glamours novemberutgåva. Gå in på www.glamour.com


Bra råd måste jag säga, det är så jag ser på saken. Fick ta en del skit i mina två tidigare "förhållanden" om man kan kalla de sista för förhållande. mLite bitter eftersom jag trodde det skulel funka bättre än vad det gjorde. Man ska inte nöja sig med allt och inte ta vad som helst, till sist blir man tagen för givet och det är de värsta av allt.. det är då man ska säga ifrån en sista gång och hjälper inte de kan man inte göra annat än att släppa taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback