RSS 2.0

Remiss!

Åh..fan vad jobbigt :( ingen vidare fredag. Som jag skrev igår så har jag en knöl under min tredje tå på vänster fot som gör jätteont. Fick en "akuttid" till vårdcentralen idag när jag ringde..vad där vid 10 idag. Det är en infektion av nåt slag sa dom.

Han ville tömma den på var, för det var det han trodde den innehöll, MEN det kom inget så stack och tryckte helt i onödan, så nu ahr jag ännu ondare, hehe :/ får väl se hur det går idag när jag ska träna o så. Som tur är tror jag iofs inte att det ska vara någon fara..går runt med mina tennisskor just nu och det kommer jag väl behöva göra hela dagen såklart o helgen. Aja..

Han kunde som sagt inte göra mer så jag kommer få en remiss till en ortoped, för dom kommer antagligen behöva gå in djupare och skära och grejer, för jag har en hård kula.



yeye, får ta det som det är..vet ju inte riktigt vad jag kan göra själv, fick inga tips heller. Så nu går jag iaf runt med en fetingtå i skon,hehe. BRA FREDAG :P

ska träna bort det onda :P haha
//A

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ät voltaren!! Köper du receptfritt på Apoteket :)

2011-10-14 @ 18:55:37
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback