RSS 2.0

Texas is back!

Mitt huvud bankar så att jag inte vill leva mer!, ne men inte riktigt så illa kanske, men just nu är det ingen rolig känsla! Mkt har varit igång idag och jag har varit irriterad och frustrerad men nu känns det bra igen som tur är! Det är alltid så att man stressar upp sig för en del helt i onödan. Fattar inte att man gör det faktsikt, får sluta upp med sånna dumheter!

Heyhey, snyggingen Texas Olsson har varit hr och blivit fotad idag :) Inget man klagar på..eller vad säger ni?? ;P



Ne nu är det dags att få bort den inre stressen och huvudvärken, ska trycka ut den i musklerna och köra slut på mig/oss på gymmet istället så att man kan decka när man kommer hem :D haha!

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback