RSS 2.0

with or without you..

byebye..en hel helg utan min kära syster. Lämnade henne hemma idag för att spendera helgen ute hos mamma. Lite terapi som ni vet, det var ett tag sen nu.

Vet inte varför jag kände för att jag behövde lugn..har väl inte hänt nåt speciellt som gör att det behövs direkt. Mamma ger mig lugn, det har jag sagt flera ggr :)

Anyway..kommer nog inte träffa sis på hela helgen, OM jag åker hem en sväng imorrn kommer hon att vara på jobbet. Hon jobbar imorrn och jag tar passet på söndag. Vi delade upp det så denna gången. Kommer blir bra men ändå. Vi håller kontakten via face och telen såklart ;P hehe ses på söndag om inget annat. En trevli söndagsmiddag ser jag iaf fram emot :D

Har chillat i soffan med mammi och kollat på en film. "No strings attached", bra film!

Ne nu tänker jag lägga mig i den nybäddade sängen o kika runt lite på nätet igen innan det är dags att stänga ner. Hoppas ni har haft en finfin fredag!

Natti!



Puss till min Jenni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback