RSS 2.0

Annorlunda!

Haha jag blev visst gravid idag ;P Det blev en anorlunda fotning trots att det blev skofotning som vanligt på morgonen. Men kolla här vad jag fick hoppa in lite aktu och fota isabel adrians mammaleggings eftersom dom glömde dom igår...



Den här saken skulle jag ha på mig, såg faktiskt ganska äkta ut, iaf på bilderna som blev gjorda, då såg det verkligen äkta ut! aja, man får ju ställa upp ;)





Det var ju som sagt vanlig fotning oxå, här är två par snygga höstklackar!



Snygga färger, precis vad man behöver till hösten även om dom är i en mörk färg..

Efter jobbet cyklade vi ju raka vägen till Ciluette i stan. Skönt och bara få ligga ner och bli omhändetagen i en timme, väldigt avslappnande trots att det gör ont när dom klämmer o håller på. man blir ju renare får man tänka. Porerna töms, inte alla då, man får ju gå lite då och då. Jag e så bra på att klämma själv men lovat att sluta med det för man kan få fula märken vilket jag säkert har. Aja, jag går tillbaka om en månad o tömmer igen. Det blir bättre iaf.

Gick ju och träna trots att vi egentligen inte skulle de eftersom alla krämer oså skulle värka under natten och vi inte skulle tvätta ansiktet. Men nu är de så att jag tar träningen först, riktigt hårt. Aja tvättat ansiktet och klämt lite till (ILLA) men nu ska ja låta huden bli snygg igen, och INGET pill :p

Nu e jag döende trött. Det är ju en dag imorrn oxå, jobba, träna, äta, sova. :) Gonatt och sov gott!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback