RSS 2.0

Äntligen klar!

Herre gud.. jag tror jag går av.. i ryggen, ljumskarna och knäna. Min massagebänk har fortf inte kommit, ringt han jag beställt den ifrån idag men ingen som svarar. Det skulle ta mellan 5-7 arbetsdagar och idag var det den 7:e! Irriterad eftersom jag fick lägga Teresa på soffan och det är sjukt obekvämt för mig att jobba så, obekväm arbetssits = långsamt arbete. Längtar tills jag får allt jag behöver så ska jag bli den snabbaste o bästa fransstylisten ;




Före/efter

Teresa har väldigt korta och ljusa fransar, och det gör ju att det tar längre tid och mer nogrannhet när man jobbar, men jag klarade mig bra med tanke på omständigheterna!




Färdiga fransar. Hon är JÄTTE nöjd. MEEEN den perfektionist jag är väljer jag lite längre frasnar på henne nästa gång :) hehe, vi ville köra lite neutralt första gången, kan bli lite för mkt annars. Bytte ut "padsen" mot tejp, gillar dom inte alls o dom sitter ju inte på plats heller, både Anne och Tess gillar tejpen mer så de blir nog den i framtiden.

DAGS ATT SOOOVAAA, helt slut, håller på o bli sjuk känner jag, gonatt!//Jenni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vart gick du denna utbilding för att lära dig detta och vad kostade det? :) hur mycket tar du betalt för att göra en fransförlägning?

2011-09-21 @ 23:13:15
Postat av: Anne & Jenni

Gick Luxurious lashes egna utbildningar, gå in på dera hemsida,, kostar 11000:-, nu gör jag bara på mina vänner och tar 300, sedan när jag fått mitt sertifikat tar jag 500 :)

2011-09-21 @ 23:14:46
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Skriver du i bloggen när du är redo att ta andra kunder än dina vänner? Är mkt intresserad!

2011-09-23 @ 00:25:42
Postat av: Emelie

Hej!

Skriver du i bloggen när du är redo att ta andra kunder än dina vänner? Är mkt intresserad!

2011-09-23 @ 00:26:36
Postat av: anne & jenni

Emelie: självklart skriver jag när jag tar andra :)//J

2011-09-23 @ 18:14:48
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback