RSS 2.0

Bra avslut!

Vilket bra avslut det blev på September! Hela dagen har ju varit kanonbra, kan inte klaga på nånting faktiskt :P

Jobbet var bra..det blev en lugn fredag. "Fyndade" ju en hel del där me :D vilket aldrig är fel..eftersom shopping får en att må bra! hehe. Sen slutade vi till och med tidigare för att allt flöt på så bra. Sen gjorde träningen sitt också, sjukt skönt som sagt att kunna komma iväg och röra på sig igen. Är ju inga stillasittande flickor direkt.

Vädret får vi absolut inte glömma, gud så skönt vårväder det har varit! more of this please!

Den här sista dagen på månaden har jag ängnat mig åt mig själv, kände att det var dags att fixa det man inte alltid har tid att fixa med annars.. har tänkt att göra det flera dagar denna veckan men det har aldsrig blivit av, så den här fredagen var perfekt för detta.



Har haft tid att IPL:a benen igen..det var ett bra tag sen nu. Men man ska ju vänta typ 6 veckor minst mellan gångerna eller nåt. Sen epilaredae jag låren och armarna me, Kände att det var dags :) så nu e man helt hårlös igen, gött! Nu är det bara fransfägningen kvar, sparade det till sist för det går på nån minut bara, det är en sån snabbfärning. Ska färga underfransarna, kan ju inte färga förlängningen :P hehe

Så nu ska jag sätta igång med det och sen är det en stunds chill i soffan innan jag stänger ner för idag. Ska upp rätt tidigt och göra/fixa lite grejer med Anki imorrn.

Jenni sköter väl resten ikväll!
Hoppas ni har haft en kanonbra fredag och som sagt ett bra avslut på denna månaden..
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback