RSS 2.0

Dagens shopping!

huh...kom hem för en liiten stund sen! det tog längre tid än väntat, men aja :) Fick med mig preciiis det jag tänkte att jag skulle få med mig hem idag. Som sagt, man planerar ju lite först ;P

Ne men jag e sjukt glad efter denna snabba shoppingturen. Dessa snyggingar fick jag iaf med mig från Gina Tricot!



HELL YAH! ni vet byxorna som var dagens shoppingtips! My God så snygga ;D Köpte dom i storlek 24, (den minsta) 499:-



"Jackorna" vi la in på bloggen igår :) 499:-/st



2 snygga klänningar i svart och silver, finns även i en snygg mörkare röd färg och den kommer snart i guld me, finns säkert i många affärer. 199:-/st

Sen köpte jag lite små nödvändigheter från apoteket me på vägen hem..



apotekets hudsalva till läpparna. Flux..ett MÅSTE! och sen köpte vi även den omtalade Ricinoljan.

Nu ska jag fixa lite här medans jag väntar på Jenni som är och fixar sina fransar igen!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback