RSS 2.0

Första natten....



Dags att börja använda min bettskena.. hämtade den tidigare idag, känns ju...hmm, jag vet inte? Får väl se hur de går. Den sitter ju som berget så den kommer väl sitta på plats iaf hehe :D fick en för överkäken. Jag hoppas detta gör så jag slutar förstöra mina fina tänder, hehe så ska jag ju självklart göra min små "joggningar" med käken så de slappnar av mer.

Det blev som sagt tvätt och lite matlagning idag. Mamma var här och fixade gardinerna, skulle ju ha 2 lager lila..det blev bra :) Tack mami! <3

Aja ska sova, ska försöka samla krafter till morgondagen, får se om skenan e kvar i munnen imorrn bitti ;D haha gonatt, hoppas ni sover gott!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback