RSS 2.0

Dance your ass off!

Hehe, mkt om mat och sånna inlägg blir det idag :) men aja..that hos we role..typ?

Tänkte bara egentligen bara skriva en rad eller 2 om våran utekväll igår, för den var VÄLDIGT lyckad iaf, det blev en spontanutgång till XoY för att det var premiärkväll efter sommaruppehållet. Måste säga det att you really can dance your ass off. Hehe det finns ju till och med ett bantningsprogram som heter så.

Anyway...jag och Anki dansade konstant i 1,5 timma typ..shit! det var kul...VI hade kul! :D Älskar när det blir sånna kvällar som igår. Det var dock väldigt varmt me, det enda som är dåligt med att va på krogen o dansa är att man blir blöt :P hehe svettig med andra ord. inte direkt de man vill vara en utekväll, men vad ska man göra?

Efter XoY gjorde jag nåt jag inte gjort på...ja, vad kan det varit, typ a ne för länge sen. Förr burkade man alltid käka fyllemat på vägen hem. Det gjorde jag igår, blev ju ingen "fyllemat" eftersom det inte var nån fylla inblandad, men ändå. Anki ville ha mat så då fick jag också en cheesburgare, fyfan vad gott det var! Tack babe!



En sån här kan väl typ innehålla 600kcal max. Dom behövde jag som sagt efter allt mitt dansande, och ni ska veta att jag INTE kommer ha dåligt samvete över att jag trycker i mig sånt, har jag iofs aldrig haft det innan men nu har jag som ni också vet inga krav på att hålla "inne" på nåt :P haha

Blir som sagt mkt om mat idag, eftersom vi ska göra middag hemma o grejer ikväll.//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback