RSS 2.0

Hon gör mig snyggare!



Varit hos Heidi och gjort om fransarna. Ni som aldrig gjort de kan aldrig ana så jag vill att ni testar iaf en gång, ni kommer känna er fabulous all the time, även när ni vaknar o känner er skräpigast i hela världen när ni e sjuka e ni fab ;) nåt sånt... om jag ska förklara..

Bilden e ju lite oskarp o lite sånt men man ser dom vippiga fransarna endå. Jag e nöjd som bara den iaf o ser sminkad ut utan att vara de överhuvudtaget! Tack till Heidi ännu en gång. Kan inte tacka henne nog och snart e de jag som gör mina vänner fabulous ;D längtar!

Dags att ta sig en dusch och sedan sova, trött som vanligt! sov gott!///J

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad kostart det? Håller hur länge då? Du e vackrare än vackrast <3

2011-09-14 @ 04:50:24
Postat av: Helena

Kanske vore något för en nybliven småbarnsmamma som inte så mycket tid över för smink. ;) Du får säga till när du är klar. :)

2011-09-14 @ 11:45:38
Postat av: Louise

Ni två är grymt fina! vore en dröm att se ut som er:)

vad kostar det att göra fransar?

2011-09-14 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback