RSS 2.0

Hur går det egentligen..?

Det här med träningen och att gå ner 2 kg. Vetefan hur de går de med asså :P Igår efter ett monsterpass pump vägde jag nästan 54 kg, fick panik men nu på morgonen när jag vägde mig så vägre jag 52,7 igen, alltså -0,1kg från förra torsdagen. Självklart går jag upp i vikt när jag tränar så mycket mer med så mycket tyngre vikter så jag klarar nog inte att gå ner 2 kg på två veckor om jag inte äter typ 800kcal, inte bra med andra ord hehe, men ska försöka gå ner lite till då, men själva grejer e ju att forma om kroppen så ja får väl ta smällen att stanna i vikt om inte annat. har ju till nästa vecka på mig så jag ska nog klara de fint.

Som Millan skrev drack jag massa alkohol i helgen med de får mig inte att dricka massa vatten o bara äta sparris den här veckan  :P jag äter som vanligt, åt ju pizza o sånt i söndags, bara man inte vräker i sig dubbla dagsintag av kcal går de ju bra, som sagt, ät vad ni vill men med måtta ;)



Inga nya spännisbilder tyvärr, men den här e för ett tag sedan, måste väl ta lite nyare bilder nu känner jag eftersom jag endå fått lite mer muskler! aja, en lite update bara, läs millans blogg om ni e sugna på en bra träningsblogg, hon börjar komma igång bra nu. //J

Kommentarer
Postat av: Jernstedt

Snygg rygg, bra jobbat

2012-01-12 @ 17:28:48
URL: http://www.jernstedt.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback