RSS 2.0

Vi lyckades!



Försökte efterlikna detta. Den bästa tapasen i stan enligt mig, på Babbel. Brukar oftast äta samma sak med små ändringar men de här är det godaste på menyn. Heta scampiräkor, vitlöksbröd, kycklingfylld pirog, criscut potatis med vitlöksdipp, tortilla med fyllning som jag itne minns, honungsgratinerad getost på bröd, toast med räkröra. Finns jätte mycket mer gott och välja på men som sagt så föredrar jag detta ;D



Skulle testa i fredags och se hur allt smakade. Måste säga att det smakade exakt lika gott så jag frossade verkligen i mat ;D upplägget ska ju självklart vara snyggare med lite sallad, finare fat osvosv men som sagt, för att testa om vi verkligen skulle klara det och det gjorde vi verkligen, SJUKT gott! ;D så nu blir de att bjuda mamma och styvfar på egengjord tapas på fredag! yeey!

Hur vi gjorde allt kommer på fredag när vi lagat det igen ;D lättast så tror jag så jag inte skriver fel //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback