RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.03

När var vi på gymmet på en lördag sist tro?..INGEN som helst aning, hehe. IDAG iaf :D Yepp, nu gäller det ju att hålla igång så mkt det går. "Gå ner" och "växa", det är ju våra mål.

Idag blev det ett skönt rygg och armpass, är helt slut i axlarna...gud! Men det är från förra axelpasset. Så idag var man inte sååå jätte stark :P hehe



Vi körde iaf marklyft med tung stång, rygg på roddmaskin och sen pullups på maskin. Sen körde vi armar..dips för triceps och även kickbacks. Sen blev det bara vanliga bicepscurls med fria vikter. Körde lite axlar, sidolyft med fria vikter och det sista körde vi uppåtlyft från mage till bröst med stång.

Sist körde vi magen lite snabbt. Har gått hur mkt som helst idag. När vi kom hem så tog vi 2 snabba powerwalk varv runt ramnaparken. Skönt när det är fint väder :)

Hehe...okej jag gjorde mig till lite extra idag för att jag såg hur lite jag fått i mig idag när det gäller kcal. Kommer nog inte få i mig mer ändå eftersom jag itne ska dricka ikväll.

Frukost: Anne: 2 kokta äg mosade med lite smör. Grönt te. Jenni: En ungsbaguett med mozarella, parmaskinka och tomater. grönt te.
Mellanmål/efter träning: Proteinshake whey100.
Middag: Sushi.



Sen har Jenni itne ätit nåt mer..för nu blir det alkohol isället.

Jag tog en skål yoghurt med nötter, linfrön och honung...Sen gör jag drinkar på smaksatt vatten och bär :)

Dans blir det ikväll me..brännbrännbränn, kanske ska ta ett glas oboy..är sjukt sugen! haha

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback