RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.04

Inte en helt stillaliggande söndag..men nästan. Har inte orkat så mkt idag. Det blev bara en promenad bort till knalle fort för köp av dagens/kvällens mat. En promenad idag innebär typ powerwalk! Ångrar kanske nu att jag inte tog mig till gymmet och gjorde lite mer nytta, har ju haft all tid i världen. Men aja, imorrn kör vi igen!

Det är konstigt att apelsinkrokanten inte görs i mindre storlek..eller görs den? Jag har då aldrig sett en liten sån. Då måste man ta en stor för att få sig sin tillfredställelse. Man måste ju inte äta upp allt men ändå :P



Det var längre sen jag fick mig min söndagspizza, det var ju standard förr..alltså mozarellapizzan :) älskar den! På bilden har ni nu 1911 kcal. 1060 för maraboun och 851 för pizzan. Mmmhm, jag åt upp allt :P tjööökis!

Förrutom det så blev det..
Frukost: 2 kokta ägg mosade med smör, grönt te.
Mellanmål: Proteinshake whey100.

Inget mer passerar min mun ikväll..förrutom lite mer vatten kanske.
Later//A

Kommentarer
Postat av: Sofie

Maraboun har kommit i liten storlek iaf till gävle :)

2011-09-05 @ 06:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback