RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.05

Ska det vara så att man tränar och duschar samtidigt? hahah, ne men ni kan ju fatta vad det är jag syftar på? Har flera gånger sagt att man tränat skiten ur sig på pumpen men dagens pass tog ju priset! Har nog ALDRIG varit så svettiga som idag! helt sjukt..och jag överdriver inte. Det såg typ ut som att man nyss stigit ut ur duschen vissa gånger.

Vet inte om det var timingen med maten innan träningen, tabletterna, uppvärmningen innan passet eller att man la på upp till minst 2 kilo på varje muskelgrupp idag...tror det var hela kombinationen faktiskt!



Gryniga bilder det blir nu för tiden...hmm?

Aja, nu känns det hur skönt som helst, ville köra skiten ur oss eftersom det är det enda pumppasset för veckan, vi har tänkt o köra en exakt likadan vecka som förra..typ. Så skönt att börja veckan med ett hårt pumppass!

haha...asså, det här med kallorier igen då. Det är fan svårt att få i sig "tillräckligt" känns det som. Jag försöker ta extra shake:ar och sånt för att få upp kalorierna, Men vad ska man göra? fan..är man inte hungrig o äter så ofta som jag gör..hehe då kan jag ju bara inte äta ännu mer, då spyr jag ju. Jag o Jenni äter olika mål nu för tiden, men typ vi samma tider och inte jag gör nåt extra då.

Mina muskler får iaf det dom behöver så dom kommer växa ändå. För det viktiga för mig är att ge musklerna mat innan och efter träningen. Det är då det händer grejer ju.

Frukost 07.30: Jenni, 2 kokta ägg mosade med smör. Jag: Havregrynsgröt med linfrön och sylt.
Mellanmål 10.30: Grönt te och en nektarin.
Lunch 12.30: Lax med spenat & ägg.
Mellanmål 16.00: Jag tog en proteinshake whey100.
"Middag" 18.15: Jenni: Nudlar och tonfisk. Jag: äggröra gjord på 4 ägg med yellow chilli och rödlök.
Efter träning 21.00: proteinshake whey100.

That's all for today..i think!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback