RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.13

Tisdagar har blivit våra vilodagar på veckorna. Känns väl rätt bra eftersom man har tvätt och grejer, hehhe inte för att det är en ursäkt för att inte träna :P men efrtesom man kör hela kroppen på pumpen på måndagar så kan den få vila innan man kör på hårt nästa dag igen. Har funderat på att tyyp köra hela kroppen 3 grr i veckan. för så kan man ju göra, bara musklerna få vila 48 timmar emellan. Men aja, vi får se hur vi gör, ska prova lite olika saker. Kanske provar det nästa vecka, för då blir det BARA 3 träningspass. Fast nu har vi ju iofs nästan bestämt oss för att träna på lördagar me, fast det kommer ju inte funka varje vecka för att vi är hos farsan varannan helg.

Ne, idag har det itne blivit någon träning som sagt, kasnke ska köra lite mage här? hehe det gav ju sjukt mkt sist, yes så får det bli. Våran vardagsmotion blev en omväg till jobbet, gick till Maxi på morgonen.

Idag har jag inte alls kollat några kallorier eller nåt. Anledningen till det? Jo för att jag inte skulle träna, så jag har inte brytt mig att komma upp i en viss nivå. Men jag har ätit ordentligt ändå såklart, och sedan tagit extra shake:ar som jag är rekommenderad att göra.

Frukost 07.30:
Vanlig Youghurt med linfrön och blåbär.  Jag tog en Proteinshake whey100 till.
Mellanmål 11.00: Grönt te och nötter, tryckte i mig en massa nötte! inte bara en näve denna gången :P
Lunch 12.30: Räksallad med vitlöksdressing.



Det var länge sen :) GOTT!

Mellanmål 16.00: En avokado och jag tog en proteinshake whey80.
Kvällsmat 19.00: 2 frökusar med stekt ägg och grönt te.
Ne..det blir inget mer, eller kanske ett glas mjölk för mig, för att kunna somna i lugn o ro, behövs idag!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback