RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.15

Jag slänger in tre bilder eftersom jag sa att jag skulle det. So jag skrev innan så har jag gått ner till den vikt jag vill ha och blivit mer muskulös och fast. Skönt att man ser resultat snabbt tack vare våran kost och träning. Då vet man att man kan ändra på sig snabbt även om man råkar lägga på sig en period. Som sagt, det är inte svårt. se till helheten.. de gäller som sagt att göra sig av med fler kalorier än vad du äter o inte stoppa i dig ett överskott för då går man aldrig ner. Man ska som sagt aldrig svälta sig, bara räkna ut hur mkt man bör äta, de finns massor med sidor men IFORM skriver att ett underskott på 300 kcal är bra för en sund viktminskning så de kan ni tänka på :)

Torsdag = dagen vi väger oss
Anne låg fortf still på sina 49,5 och jag på 51,3! Anne ska som sagt upp till min vikt.



Dagens träning blev mest rygg/axeltränign men även ett pass.
Ryggrodd på stående ställning med fria vikter
ländrygg på maskin sittandes o trycker bak ruggen
Axellyft med stång
Sidolyft med vikter

En halvtimme xcore. det blir vad man gör det till, jobbigt med andra ord :)





Magen ser bättre ut nu, mer tydliga muskler eftersom underhudsfettet försvunnit lite. Kan bli mkt bättre och ska även bli de, de gäller bara att träna magen liite mer ;D ser fram emot det.

Dagens matintag:

Frukost; Jenni två mosade ägg och grönt te, Anne havregrynsgröt med linfrön/sylt och multivitamindryck
Mellanmål: Avokado och grönt te
Lunch: Pasta och kycling i soltorkadtomatsås
Mellanmål 2: En halv burk keso var (liten, annanas smak) Anne tog en shake extra till detta
Efter träning: whey100 shake
Kvällmål: Äggröra med gul och röd chili, Jenni med tre ägg och Anne med 4 och grönt te.

Det var allt. Dagens matintag har kännts väldigt bra o tränigen var snabb o effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback