RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.27

I was made to move...INTE att sitta still iaf! Jag får panik om jag inte får träna snart. Det är faktiskt sjukt jobbigt ska ni veta. Men så känner ju alla som inte får göra det dom gillar...och jag gillar att träna! VI älskar att träna!

Nu när jag tänker efter, hur kan man inte gilla att träna?..tänker på dom som inte tränar eller dom som tränar men ändå inte gör det, om ni fattar? :P hehe Fattar inte NI alla att man mår så sjukt mkt bättre av det, visst man behöver inte träna så mtk som vi gör ibland, för ibland tröttnar man ju helt enkelt, så är det..meeeen, att träna en gång varannan vecka? hehe vad ger det? vad vill man få ut av det då?

äh! hehe nu är jag bara sån bara för att jag inte själv kan träna, så då blir man lite grinig på folk som kan träna men inte gör det.



Ännu en väldigt stillasittande dag, men idag blev det iaf en längre prommenad på lunchen, det var ju så bra väder så man var ju bara tvungen att ta sig 2 rundor runt bygget.

Cyklat fram o tebax från jobbet, det kändes i benen i uppförsbacken hem :P hehe får hoppas att man inte tappat all styka i benen.

Är smått hungrig just nu, får ta nåt väldigt litet nu innan läggdags..för att lägga sig hugrig är aldrig bra!
Frukost 07.30: Vaniljyoughurt med linfrön och frysta blåbär.
Mellanmål 10.30: Grönt te och 2 kiwi.
Lunch 12.30: Laxlassagne..recept finns längre ner.
Mellanmål 17.50: 2 Äggmackor och grönt te.

Sen har vi bara druckit en kopp te här emellan, som sagt.. smått hungrig!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback