RSS 2.0

Min tur!

Early morning..Nee så tidigt var den faktiskt inte, vaknade av att klockan ringde 12.00. Hade ställt den så att inte hela dagens skulle försvinna. Skulle ju iväg efter 2 och sen tänkte jag faktiskt att jag KANSKE skulle hinna fixa veckans mat innan det me.. tror ni jag hann??



Of course! ;D Här har ni lax, bladspenat, fetaost, keso och lassagneplattor. Det är en del av ingridienserna till 2 dagars matträtt. Ni ska få se vad gottit jag provade på och recept kommer sen såklart! ;) vill bara ge mig själv lite berömm för dagnes insattser :)

Anyway, jag gjorde iaf hela veckans mat..och NYSS betalade jag alla räkningar me..så nu är det min tur att bara chilla för den här söndagen, myser ner mig i soffan med en film. "Brudens bäste man" börjar om 30min!

Ha en fortsatt trevlig söndag..!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback