RSS 2.0

mkt vill ha mer..

Vill ha nån färg på naglarna nu när jag filat ner dom totalt eftersom jag fick en spricka i min pekfingernagel och jag vill inte att den "rivs" av, så därför filade jag dom så korta det bara gick igår.

Då tycker jag personligen att det är fint när man har helmålade naglar..vet inte riktigt vad jag vill ha inför heögen, älskar ju dom nya gildo silverlacken från H&M, men man vill ju inte alltid ha samma :)



HAr väldigt många fina färger, dom bara ligger o skrotar i en låda, hehe men igår kollade vi igenom dom lite snabbt iaf.



har ju typ dom flesta färgerna redan nu, men det kommer så mkt snyggt hela tiden :D

Trooor iofs att jag kör på små smala vita tippar, kan bli väldigt fräsht känner jag.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback