RSS 2.0

Nu är hon nöjd med mig..





Ja, så här har våra sista timmar av den redan förbigångna trevliga fredagen sett ut...Jenni gjorde klart mina fransar, för det har inte funnits tid eller redskap till att fixa det tills idag. Oc hon har inte varit nöjd med mina fransar än..men det är ju klart. Det fanns ju plats för många fler :) men NU är hon nöjd med mig och sitt jobb. Själv är jag såklart mkt nöjd också! Now i have fabulous lashes! Nästa gång är det Ankis tur och sena Tess. Men det blir inte förräns nästa vecka.

Ska blir intressant att se hur allt går till, för jag vet ju inte nåt om det än..hehe.

Yeye, nu ska vi ladda om inför en händelserik lördag, lr det känns iaf som att det kommer bli det. För det finns ju saker vi har planerat in :) Det var ju faktiskt tur att vi fick tid med mina fransar ikväll, för först tänkte vi göra dom imorrn istället..men nu är allt klart och jag e som sagt fab inför lördagen :D

Hoppas ni har fått en lika trevlig start på helgen som vi!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback