RSS 2.0

JAG ORKAR INTE MER!



Min telefon har ju varit på lagning två ggr som ni alla vet som läst tidigare. Nu senast för att två knappar inte funka efter reparationen, sjukt att den kommer tillbaka i sämre skick. NU funkar knapparna MEN ljudet e helt cp. det skramlar från mina högtalkare, typ som dom är sprängda så det är inte bra ljud med andra ord. Nu orkar jag inte med megalans eller anovo så jag ringde CDON där jag köpt telefonen. Dom ska försöka se till att jag kan reklamera min första reparation som tog över 2 månader, som max ska ta 14 dagar och sedan kolla om dom kan skicka den tilld eras verkstad. ALDRIG mer anovo, megalans har ju skickat den dit för dom själv som även är auktoriserad värkstad inte kan laga små fel? weird. aja trött som FAN! Ska ha alla pengar tillbaka o en fixad telefon.

Det dummaste är att det är själva SONY ERICSSON som sa att jag skulle skicka den dit eftersom det är en av deras värkstäder och den ligger nära mig så jag hoppas dom får igenom reklamationen, SE borde godkänna den eftersom dom själv sagt att det MAX ska ta 14 dagar när jag ringde o klaga på megalans eftersom de dröjde.. Väntar på svar från CDON nu som ska ringa mig när allt är kollat.//J

Kommentarer
Postat av: my beauty secrets

usch jag förstår dig precis. Jag har haft exakt samma probölem med min Iphone nu 3 gånger... trodde bara det var iphone men tydligen är de ericsson med..

2011-09-16 @ 20:55:47
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback