RSS 2.0

Så typiskt!

Jag är så irriterad!..att när man väl tar sig några drinkar och har en aaas bra och rolig kväll ute med sin älskade syster så händer det sen tråkigheter :/ som Jenni skrev innan så "tappade" jag bort min mobil..ja, den är väl kvar i taxin som man tog hem. Och det värsta är ju att den antagligen aldrig kommer att dyka upp. Men vad förväntar man sig av folk nu för tiden?? Folk är inte så snälla att dom faktiskt lämnar in saker dom hittar. Tråkigt nog!

Men sen kan man ju också fråga sig, vad har den personen för nytta av min mobil. Jag har alla lås man någonsin kan ha på en mobil, hehe då kan dom ju inte använda den på nåt sätt så därför är det väl lika bra att lämna in den?

Sitter just nu med en polisanmälan på nätet..får väl bara hoppas att den dyker upp på hittegods snart, man vet ju aldrig. det är trotts allt bara måndag. Blir ju bara mest ledsen över att alla bilder o sånt är borta, hade massa roliga filmer o sånt från i lördags me som jag ville lägga upp.



Här är iaf en bild från Jennis mobil..på oss och lördagens Dj på Grand Deniz Koyu. Han var sååå grym!

Ja o denna måndagen va väl inte så speciell, hehe den gick fort och den har varit rätt chill på alla håll.

Men nu ska vi bara kika klart på true blood o sen ladda för en trevlig tisdag, imorrn blir det jobb för Jenni heela dagen! hehe

Natti//A

Kommentarer
Postat av: my beauty secrets

har ni ringt till taxi-bolaget? Jag glömde min mobil i en taxi en gång och den hade taxibolaget tagit hand om :)

2011-09-20 @ 09:59:37
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: my beauty secrets

jaha ajdå :( Men jag tänkte på här i sthlm brukar man kunna ringa till bussbolaget när man tappat bort något, för bussbolagen brukar stå för hittegods både från Taxi, tåg och buss. Det var det jag gjorde och då hade endå jag glömt den i taxin !



Ni ska se att hon får nog tillbaka den !! Förstår inte vad någon skulle ha för nytta av hennes mobil... Men det finns idioter till allt !!

2011-09-20 @ 10:40:45
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Saga

nej vad tråkigt! :( men håll hoppet uppe, har tappat min iPhone två gånger och fått tillbaka den båda, men hjälp av hittelön!

Alltså, det finns hopp! :)

2011-09-20 @ 19:09:46
Postat av: Nisse



Köp träningsmobilen

Sony Ericsson Xperia Active

2011-09-21 @ 14:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback