RSS 2.0

Som tidigare dagar..

Jag var hos Heidi och fixade till min fransar lite eftersom min underfransar fastnade i dom längst ut i hörnet, hon gjorde om det och de blev supersnyggt, låg där o tog en powenap medan hon gjorde mig snygg. Jag blev trött o frös lite så jag kände inte riktigt för träning, är ju lite förkyld fortf som alla andra dagar i två veckor nu typ. Har ont i mina knän oxå eftersom jag sitter dåligt nu när jag får låna en bänk. Usch, men imorrn ska vi allt träna lite tänkte jag.



Körde en storstädning istället. Jag städade toallet så nu är den klinisk ren och Anne dammsög hela lägenheten, lika bra att göra nytta när man ändå är hemma. Lämnat upp lite skit på vinden oxå, bänk, lampor osvosv, vill inte att allt står framme.

Btw, flera tjejer på jobbet älskade Emelies fransar och har bett mig om tider, jag måste börja planera in dom nu känner jag och se om jag hinner med allt :)

Legat o kollat älskade true blood och druckit ett stort glas oboy. looove <3 Har precis BUS:at och nu ska de sovas, Måste samla krafter så jag kan ha den bästa kvällen på länge imorrn ;) see you tomorrow!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback