RSS 2.0

Mat & Träning 12.02.10

Eftersom vi inte skrev nåt inlägg om mat och träning i fredags får jag göra de idag istället för dom som "följer" hur vi tränar och äter. Jag bara UNDRAR hur jag hade sett ut om jag inte åt och söp så mkt som jag gör på helgerna. skrivit om det innan och jag ska testa det nån gång.. nån gång..

känner inget behov just nu eftersom kroppen är på bättringsväg från mitt uppehåll så de skadar ju inte så mkt, de kankse bromsar men jag vill äta o dricka så mkt jag vill för man lever som sagt bara en gång ;) för jag har ju inte sååå himla brottom att fixa till kroppen eftersom jag faktiskt är ganska nöjd och bättre o bättre blir det. Helgens mat behöver jag inte skriva så mkt om, för de märker ni ju på inläggen vi gjort/kommer göra.



Fredagens träning:
ben/rumpa
Benpress. la på ännu mer i vikt. uppe i 137,5kg nu med 8 reps * 4 sets
Knäböj
Utfall
Baksida lår
vader
mage
stretch

Fredagens matintag:
Frukost: havregrynsgröt med sylt
Efter träning: Proteinshake
Mellanmål: Apelsin och grönt te
Lunch: Nudlar och tonfisk i tomat/basilikasås abba express
Mellanmål: Anne drack en shake själv stoppade jag i mig godis som vi köpt och så fortsatte det hela kvällen.
Kvällsmål: Sushi
Kvällsgott: massa godis som ni såg i fredags!

Thats that, ingen pepsi varken fredage eller lördag, bara bubbelvatten men nu blir de lite söndagsgottis i vanlig ordning med pepsi inräknat ;) later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback