RSS 2.0

Dagens tips!

Eftersom vi fått testa lite vätskeutdrivande tabletter av Millan nu som är receptbelagna och inte går att köpa nånstans så ville jag kolla om man kunde hitta andra tabletter med vätskeutdrivande effekt. Gick in på gymgrossistens hemsida och kollade men visste inte riktigt vad jag skulle söka på. Fårgade kundtjänst om dom hade nåt bra att rekomendera.

Min fråga löd.."Hej, jag undrar om ni har några brodukter som är till för att få bort överflödig vätska ur kroppen? tack så mkt!"

Deras svar blev:
Hej Anne!
Tack för ditt mail!

Produkter innehållande Koffein har en vätskedrivande effekt.
Vi har fettförbrännare som är väldigt vätskedrivande och jag kan ge dig några exempel på sådana.



Tight Xtreme & Tartarus

Dom här 2 fick jag som exempel, det står inte så himla mkt om just Tight x-treme. Men den andra står det lite mer av.

Millan skulle ta fram några bra exempel också, skriver väl ut det här också sen om ni inte kikar in på henne själv :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det doping ni vill ha, kolla steroidakuten.org tror jag det är... Puss

2012-01-07 @ 14:03:29
Postat av: Anne & Jenni

VERKLIGEN INTE, hur kan du tro de, skulle aldrig "dopa" oss på de sättet, vätskedrivande och fettförbrännande och prestationsökande är ju inte dopning direkt :)

2012-01-07 @ 16:07:43
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: S

Var hittar man millan då? :D

2012-01-08 @ 01:21:46
Postat av: SSK

tycker nog att ni ska läsa på lite mer på de tabletterna ni tar.. furix är inga tabletter som man "använder på alkoholister så att dom ska tömmas på all vätska" utan för mycket svårt sjuka hjärt- och njurpatienter. anledningen till att de är receptbelagda är för att de kan orsaka rubbingar av viktiga mineraler i kroppen som blandannat är viktiga för muskelceller och vätskebalansen. dessutom sänker de bloddtrycket för en längre tid vilket ger sämre genomblödning i kroppen.

2012-01-09 @ 15:54:48
Postat av: Anne & Jenni

http://www.nattstad.se/lillmillan här hittar ni millan..

2012-01-12 @ 19:53:20
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback