RSS 2.0

Det är värt det!

Ibland är det värt att ta tag i saker som man egentligen inte hade velat ta tag i så här en söndag. Att jobba på helger är inte ritkigt det vi ser som en bra sak. Eller vi är emot helgjobb eftersom vi jobbar 5 dagar i veckan. Hade man haft ett annat arbetsschema så hade det ju varit lugnt. MEN eftersom man gillar sitt jobb och allt det där så är det inga problem egentligen och jag måste säga att det verkligen var värt att spendera hela 5 timmar av den här söndagen på jobbet.

Tog tag i massa saker, saker som jag verkligen inte hade velat ta tag i på en måndag då man vill att allt bara ska vara frid o fröjd, eller man vill ju ha en BRA start på den nya veckan..det vill väl alla? :) Så nu behöver man inte direkt tänka på så mkt inför morgondagen eller veckan, för den är rätt safe nu känns det som.

Även om man vill leva i nuet så är det bra med planering. Vi vet ju hur våran vecka typ kommer att se ut, och att ha gjort lite vettiga saker idag när man bara egentligen vill chilla så hjälper det mkt inför veckodagarna.



Som idag så gjorde vi såklart mat..as usual, fixat o klart lixom. Sen tvättade vi bort lite grejer me för att slippa det sen. Man hinner med mkt om man vill :) hehe

Men att fixa har inte varit det enda vi gjort..nejnej, vi har även chillat och myst och kollat film..såg DRIVE



Hört att den var bra. Enligt mig? njaah..not so! Den var seg...fast ändå lite bra..jag vet inte, jag e kluven..se den eller inte, whatever. hehe

Ne nu får det vara slut för den här veckan! Hoppas ni hade en fin  helg..
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback