RSS 2.0

Ett nytt försök!

Efter en väldigt seg och sömlös natt så är man inte speciellt pigg den här onsdagen, TUR att det bara är en dag kvar så att man får vila resten av veckan :P hehe vi har inte fått tillräckligt med vila ÄN.

Hade så svårt att somna igår, men så är det alltid när jag går upp senare, måste typ vara vaken ett visst antal timmar innan jag blir trött nog för att somna..rätt weired? gillar inte det alls faktisk...

Så ikväll gör jag ett nytt försök, lr ah..klockan är ju redan rätt mkt för nu går man ju upp tidigare så man vill ju komma i säng tidigare me. Men det verkar vara rätt omöjligt ibland, hehe. Alltid nåt som drar ut på tiden.

Som idag, tvättade..lr tvättar fortfarande, har grejer i tumlaren..dom får gå över natten eftersom dom rätt nyligen åkte in.



Nu ska jag iaf göra ett försök och somna lite fortare med hjälp av en app som Jenni hittade i IFORM-tidningen. Den heter Hypnosis. Skriver väl vad jag tyckte om den sen :) man kan ju alltid HOPPAS att den funkar...

Nattinatt allihopa//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback