RSS 2.0

Fabulash!

oooj, så skönt det var att bara ligga ner en stund och bli omhändetagen..hehe kroppen bara skriker efter vila nu!



Idag var det äntligen Millans tur att få sina fabulashes! Ni vet millan..våran PT typ. Hon såg ut som en docka när hon var klar..en "bad ass docka", ingen puttenuttig en :P Hon har så stora ögon, haha. Snygging!

När hon var klar så förbättrade Jenni på mina också..lika bra så att dom är fina tills vi åker, jag ska ta och fixa Jennis me på onsdag tänkte vi.

Jag har väl inte gjort så mkt vettigt idag kanske? plockat lite här hemma, tog bort lite grejer ur våran ena garderob där vi har alla lakan o shit. Uppe på  hyllorna fanns det en del onödiga ting. Lika bra o slänga upp allt på vinden så att man sen kan ta en stor tömmningsdag där istället.

Yeye, det var väl en intensiv måndag måste jag säga..resan slut.
Ha en god natt!!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback