RSS 2.0

Jag laddar!

Last night, what was I thinking? I really need to give up drinking!....lr?

Igår/inatt var en sån jättebra "nykterkväll" Hade så skoj med Jenni, det var bara vi 2..det blev en rätt så spontan utgång. Gick ut efter 12 här hemifrån, satt bara o chilla lite tills dess här hemma..slöade och kollade på tv o annat sånt.

Var jäkligt seg när vi skulle gå men det blev bra sen. Gick till vimmel först, rätt slow..hela stan var slow. Det är ju ändå "årets fattigaste helg" lr vad det nu än är folk kallar det :P hehe. Efter det gick vi till Grand Hotel och dansade loss. Igår stog inte folket i baren iaf :P haha dom stog på dansgolvet, Det var riktigt bra musik..kunde dansa hela tiden :D så vi hade riktigt skoj faktiskt. En VÄLDIGT bra sista lördag för den här månaden :) Komemr missa alla händelser nästa helg på Grand :/ tråkigt nog..eftersom vi är i Finland då.

Gash!, var helt OFF när jag vaknade. Kände mig så himla bakis. Otroligt att man kan må så när man varit helt nykter och druckit en massa goda isvatten med lime på krogen, då ska man vara återfuktatd och fräsch? :P haha



yeye, har precis tryckt i mig min trevliga frukost så nu laddar jag för lite söndagsjobb, yepp! ska iväg och jobba någon timma tänkte jag eftersom man ändå ska va ledig lite nästa vecka.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback