RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.09

Måndag = träning...morgonträning of course. Så är det ju nu för tiden. Trodde faktsikt inte det skulle vara så lätt som det faktiskt är. Går upp kl 6 varje dag vi bestämmer oss för morgonträning. Kommer ju inte alltid köra det, kan ju behöva en sovmorgon då och då o sen kanske vi såklart känner för ett pass också.

Men nu är det det som gäller ett tag framåt, skönt o ha det gjort för dagen iaf. Man har mer styrka på morgonen är man tror. Och dessutom vänjer sig kroppen vid att träna samma tid varje dag, då är den mer beredd för hård träning.

Idag blev det det vanliga benpasset, behöver kanske inte gå igenom alla övningar igen? La iaf på lite vikter på varje övning. Jag känner redan nu att jag kommer ha ont, för jag har haft ont redan under dagen. Jenni vekar inte ha några problem...ÄN iaf. :)

Körde mage efter benpasset också, rullande situos och båten och även kast med benen.

Imorrn tänkte vi mäta oss igen o sen vad som har hänt..ska bli intressant :P hehe

Idag började dagen med en blåbärssmoothie.



06.30: Vaniljyougurt, 2 ägg, en banan, linfrön, havregryn, proteinpulver och blåbär.

Efter träning 07.50:
Proteinshake.
Mellanmål 10.30: Apelsin och grönt te.
Lunch 12.30: Lax med avokadofylldpaprika och rocula.
Middag 17.30: äggröra med röd chili och räkor.
Kvällsmål 20.30: grönt te och ett lite glas youghurt med nötter.

Nu känner jag för lite oboy...så vi skrivs sen!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback