RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.10

nemen vilken överaskning..jag dog inte idag som jag trodde att jag skulle göra :P hehe då snackar jag om värken, den blev inte värre än det som var igår. GÖTT! för nu vet jag att jag inte kommer att "lida" så länge till :D Är lite öm i ryggen nu iofs, men det är ju för att överkroppen fick sig en ny omgång idag. Gud va mkt bättre min rygg har blivit på en veckan, innan hade jag ont i den lite då o då :/ vid en speciell kota typ..som var öm hela tiden..

Passet började med lite uppvämning med marklyft med stång. Sen körde vi marklyft, stående rodd, Chins, Axlar med hantlar åt sidorna och sånna när man drar stången uppåt mot bröstet.



Här körde vi armar, biceps till vänster och triceps på höger sida.

Sen körde vi magen fort och stretchade..thats it. Har inte mätt oss än, gör det imorrn när vi har tänkt o ha en vilodag mitt i veckan :)

Har sagt det innan och säger det igen..nötter är så mysigt att knapra på :D hehe tillsammans med en varm kopp te.
Frukost 06.30: 2 kokta ägg, mosade med lite smör.
Mellanmål 10.30: grönt te och en lite blandade nötter.
Lunch 12.30: Samma som igår..ja, ni kan läsa om det längre ner me.
Mellanmål 15.30: 2 kesolättar och grönt te.
Middag 18.30: Tonfisk och nudlar.

Tog ett glas oboy innan idag igen..love it, choklad is the shit!

Tar en kopp te för att få upp värmen nu, är en aning frusen.
Later//A

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Gillar er blogg starkt, får så mycket inspiration med träning och kost!

Men en fråga som jag hoppas ni kan hjälpa mig med- jag har ingen som helst aning om vad jag ska äta till frukost, har ätit havregrynsgröt ett tag men det är omöjligt att få ner utan massvis med sylt, vilket känns sjukt dåligt.

Ni äter ofta ägg, vilket jag inte kan äta då allergi hindrar. Har ni någon annan bra frukost man kan få i sig som håller mig mätt fram till lunch? Mycket tacksam för svar! Ha det bra och fortsätt inspirera! :)

2012-01-10 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback