RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.13

"Har ni nångång sånna riktiga "tjockisdagar" då ni äter typ pizza och allt sånt?" "Varje helg!..varje fredag,lördag och söndag" :P stämmer inte det då? hehe. Det var Felicia på jobbet som frågade det.

Man kan ju faktiskt säga att vi har sånna dagar varje helg. det är ju våra gottisdagar när vi njuter av allt vi gillar. För på vardagar gottar man sig inte så. Nu det sista kanske det inte varit så strikt som det varit förr men ah..det går i perioder. Känner väl att det är dags att ta ett seriösare ryck nu. Funderar på att köra en sån riktig detoxkur också. Äta tabletter eller dricka en dryck som resar kroppen på 20 dagar. Jag vet ju att jag klarar det, men det är väl lite svårare för Jenni eftersom hon dricker alhohol. Vet ju inte om hon är villig att vara i från det i 20 dagar. Men vadå? hur svårt är det lixom, bara skippa 2 helger så är det ju klart.

Mkt choklad idag..
Frukost 06.30: Vaniljyoughurt med frysta blåbär och linfrön.
Efter träning 07.50: proteinshake.
Mellanmål 10.30: grönt te, 2 riskakor och några nötter
Lunch 12.30: Nudlar med tonfiskexpress. (Abba, Tomat och basilika)
Mellanmål/fika 14.30: Grönt te, kanelgiffel och en chokladkaka.
kvällsmat 19.30: Dr.oetker mozzarellapizza, Pepsi max.
Kvällsgottis:



Båda favvisarna..+ pepsi max hela kvällen.

Idag var jag på gymmet igen..denna gången ensam. Första gympasset ensam för iår. Det blev som ni kasnke förstått överkroppsträning. Körde inte precis det samma passet som vi brukar utan jag bytte ut lite grejer. Hade ju ont i ryggen från igår, så jag fick ta det lite lugnare.

Värmde upp med lite marklyft med stång. Sen körde jag sittande rodd och sen ländrygg på ställning...utan vikt, den var riktigt jobbig för min rygg. Den övningen gjorde att jag verkligen kände av smärtan. Efter det körde jag biceps och triceps. Sen blev det axlar med hantlar och stång.

Sen avslutade jag med lite magövningar och stretching.

Nu får kroppen vila lite..tills på måndag..fast situps kan ju göras VARJE dag :)
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback