RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.15

Vad ska man säga..det har iaf inte blivit en helt liggastillande dag, fick ju som sagt en promenad bort till knalleland och hem..en rätt lång runda, med tunga kassar :P hehe så det får väl duga som "träning" idag. Har verkigen inget inspirirande att skriva om nåt som har med träning o göra just nu. Jag är glad att jag inte har ont nånstans idag iaf. Då finns det inget som hindrar oss från träning imorrn :)

En fullproppad mage har man som vanligt vid den här tiden en söndag..att man aldrig lär sig :P fast vad finns det att lära? att god mat och godis gör dig mätt? hehhe man ska ju inte direkt spara in på nåt, inte på söndagar. Fast just nu känner jag ju att jag hade velat varit LITE nyttgare idag. MEN det är ju helgerna som är våra syndardagar.

Idag har jag iaf ätit frukost i form av toast och grönt te. Jenni åt inget.
Melanmål för dagen blev ett glas oboy..blir en hel del nu för tiden..



Kvällens middag blev hambugare :) men denna gången valde vi criscut pommes till istället för 2 hamburgare, har saknat det.. pepsi är ju drickat till allt.

Sen har det blivit lite vanligt godis..inte mkt.

Nu blir det nog vatten..känner mig rätt uttorkad efter gårdagen.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback