RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.17

Hur länge sen var det inte man stog på löpbandet då!? 4 månader sen minst?? kommer fan inte ihåg, hehe. Det var faktiskt itne så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, konditionsmessigt alltså, men gud vad det kändes i ryggen när jag sprang.



Jag körde intervaller, 5 minuter powerwalk och 5 minuter löpning i lite mer än 20 minter..sen fick det räcka. Ryggen kändes tung.

Idag körde jag inte alls det överkroppspasset vi brukar utan jag tog 3 övningar som jjag lände kunde vara bra för min rygg, övningar som stäker bålen..så jag började me:



Sittande rodd på maskin.



Ländrygg på ställningen, tog en 5kg vikt också för att ryggen skulle få jobba lite extra, dom sista var sjukt jobbiga!



sen körde jag den roterande torso.

Efter det körde jag rullande situps och benkast..sen stretchade jag. Sen var det klart :) Har rätt ont i ryggen så vi får se hur morgondagens träning blir.

Idag fick vi våran sås till lunchen iaf :P gott var det!
Frukost: Turksikyoughurt med linfrön och bär.
Efter träning: proteinshake
Mellanmål: grönt te och en apelsin
Lunch: räksalla..samma som igår.
Mellanmål: grönt te och keso med smak av annanas och passion.
Mellanmål: optinut-bar.

Nu är jag inte hungrig men jag måste nog få i mig nåt, vet bara inte vad..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback