RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.19

Jag klagar vidare..det är inte så farligt när jag väl gör mina ryggövningar, men innan och nu efter..oj herregud! NU är det verkligen rätt illa, bara jag sitter här värker den som fan! funderar på att ta en värktablett. Men jag har ju rör på mig rätt mkt idag i form av rörelser dsom kanske inte är dom bästa för tyygen, bärg tunga grejer o så.

Anyway, det blev ett överkroppspass på gymmet..idag  blev det inte heller det "vanliga" för mig, Jenni körde det iaf, jag körde det jag körde i tisdags + dom andra vanliga övningarna för axlarna och även chins. Det var jäkligt jobbig för axlarna idag, fick kämpa hårt :) men det är gött det! Har ju inte kört det på en vecka nu.

Idag kom vi iaf ihåg att väga oss, och ja..det har ju hänt nåt med siffrorna kan man väl säga sen sist vi skrev ut dom :P dom har stigit en hel del.
Detta var precis efter att vi hade tränat klart...



Jennis vikt...hon har gått upp 2 kg typ.



Min vikt..o där är det också 2kg extra, så mkt har jag inte vägt nu på...vad kan det vara sen innan sommaren va? hehe har inte så stor koll..men aja :) vet ju inte vade det är, om det är fett eller muskler som har gjort att det stigit, kasnke rätt mkt fett? Det ligegr lite på magen iaf just nu :/ det sak bort sen ändå, ska bara få upp muskelmassan en del innan jag börjar ta bort underhudsfettet ordentligt.

Ska mäta oss nån dag snart igen o se vad som händer där..

Är fan inte hungig nu, men nåt ska det väl bli snart.,lite te kanske? O tiderna idag är det samma som igår.
Frukost: 2 kokta ägg mosade med smör
Efter träning: Proteinshake
Mellanmål: grönt te och apelsin.
Lunch: cannelloni med keso och spenat. recept kommer imorrn!
Mellanmål: grönt te och en proteinshake.
"Middag": Nudlar och tonfisk..

Och nu ja..vi får se.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback