RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.21

Så himla underbart skönt att få köra igenom hela kroppen igen! Den här lördagen börjades med ett hårt pumppass!, Trodde det skulle vara jobbigare än vad det var, visst jag fick verkligen kämpa på vissa muskelgruppen som tex biceps..men ben och det andra var rätt lätt. Avstog från jack3d idag eftersom jag druckit det 5 dagar denna vekcan redan, så det är bra med paus så att kroppen itne vänjer sig och att det inte ger den effekten vi vill åt.

Det konstiga var att jag tog lika mkt (tror jag) som vi brukar på allt. la på lite på vissa muskler men det som förvånade mig var att när jag skulle lyfta upp stången och köra knäböj så gick det jättelätt typ. Jag brukar alltid be om hjälp om iten Jenni är där för att hjälpa mig. Vad har hänt? har jag blivit så mkt starkare i armar/axlar/kropp..väger ju iofs 2 kg mer än innan så det gör ju rätt mkt.

Aja :) det avr som sagt ett skönt och hårt pass. Kan inte säga så mkt annat än att jag saknar det..ska försöka gå på det varje gång jag kan på lördagar.

Mätte mig nyss också, lite har det hänt på 10 dagar igen.



Midja:67cm (som innan)
Under naveln: 77cm (-1cm)
Stuss: 88,5 (+0,5cm)
Lår: 50cm (+1cm) alltså då 2 cm sen jag började mäta mig.

Idag blev det nöt & frukt musli til frukost. Sen blev det som vanligt en proteinshake efter träningen direkt. Sen blev det ett stort glas oboy som "mellanmål" och sen blev det en så JÄKLA underbart god "pizza tonno" från dr. oetker med massa kebabsås på från mräket simsalabim. Ja, det vanliga vi brukar äta när vi äter en sån pizza.

Sen har det itne blivit nåt mer och mer blir det nog inte heller. Pepsi har vi också druckit men inte mkt, kommer nog dricka vatten resten av kvällen.

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback