RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.22

It's sunday and you know it!..ja vad ska man skriva.. villodag för våran del iaf. Jenni drack igår så då blir det såklart ingen träning för hennes del. För min del blev det ingen eftersom det inte funnits någon tid..har ju jobbat idag. Skyller väl på det :P hehe nerå men jag har ändå tränat hela veckan så kroppen behöver en vilodag, för den sak bli stakare tills imorrn. Ryggen gjorde sjukt ont igår på kvällen, eller inatt kanske jag ska säga efter all dans o sånt.

Men idag har den inte känts av nånting nästan, det drar bara när jag lutar mig framåt. Mitt knäveck däremot, senan bakom hödgra knät har cp:at en del dom sista dagarna, när jag går..inte annars. Men det stör inte min träning ändå..eller jo lite iofs, när jag kör baksida lår, då känns det. Får hoppas att det inte förstör nåt i vecka, för det blir bara 3 dagars träning då.

Frukost, mellanmål och middag + gottis..det är så söndagarna ser ut..
Under dagen blev det en liten optinut-bar som mellanmål



Sen under kvällen har vi som vanligt gottat oss med egengjorda hamburgare och godis.



4 av varje sort..får väl se om allt äts upp..kloockan är inte så mkt än :) Pepsiiiii vome to mee! :P haha

Yeye, är proppmätt nu iaf. Inte så konstigt kanske..stackars dom som får svälta :/ undra hur dom hade känt om dom känt sig såhär..väldigt nöjda skulle jag kunna tänka mig.

Later//A

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hejsan tjejer, undrar hur mycket ni tar för en fransförlägning? Och hur många fransar och längden på de som är bäst? Tack för en finfin blogg med härliga träningstips för en som själv håller på att komma igång med träningen :)

2012-01-22 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback