RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.31

Träningvärk...? Hell yeah! nu äntligen fick vi träningsvärk igen, hehe efterlängtat eller vad? :P Ne men sa ju det, det vore konstigt om vi inte hade fått det. Känner av gårdagens träning på hela rumpan, spÄnner man den så känns det på varje muskel typ. Har dock inte värk i baksida lår, inte ofta jag får det..får ofta fram, vilket jag har idag..inte så mkt men ändå. Det har känts riktigt mkt i ländryggen faktsikt..och ja dagens träning kommer INTE göra det lätt för oss imorrn känner vi. Värken kommer skrika! heheh

Aja, det blev ett överkropps pass med 8*4 reps nu, vilket gjorde att vi la på en massa. Körde ländrygg med marklyft, ländrygg på maskin, riiiktigt jobbigt! Stånde rodd på ställning/makin. Sen var det dags för chins..vettefan vad som hände men efter 2:a gången så började jag må sjuuukt illa! my God! Det gjorde att jag senare fick avbryta träningen LITE tidigare än Jenni och Tess. Hann iaf köra klart allt typ. För efter chinsen körde vi axlar med stång och hantlar. Sen även biceps och triceps på ställning. Sen körde dom nog mage, jag körde lite mage på bollen och stretchade.

gaah, jag höll mig :) hehe det fick bli lite c-vitamin istället för oboy nu på kvällen..är så sjukt sugen på obou hela tiden.
Frukost 06.30: 2 koka ägg..mosade.
Lunch 10.30:



Soltokadtomat-biffar med vitlöksyoughurt och sallad.

Efter träning 12.30: Proteinshake whey100
Mellanmål 14.30: Grönt te och keso.
Mellanmål 18.30: Turkisk lättyoughurt med lite nötter,russin och flytande honung ("Vardagsgottis"), grön te.
Nu som sagt..Te och apelsin för mig. Jenni: 70% marabou mintchoklad.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback